neděle 10. července 2011

Francie - Paříž - Den 2.

Tentokrát vážněji.
Jsem na Mistrovství světa ve zpracování textu na počítači (opis, korektura, wordprocessing, diktáty, protokolování, atd.) a dnes to oficiálně vypuklo. Byl jsem při tom, ale kankán jsem odzíval, při salse a jiných tancích jsem zdříml. Plápolání vlajek na pódiu jsem přežil, uvítal oživení v podobě street-dance (chlapci si kloubili ruce, vyhazovali ramena, ...). Zapil šampaňským a zajedl masem.
Potrénoval na pokoji individuálně i kolektivně a teď jen zítřek. Stejně to nedopadne.
Ale i "úspěšná účast" se cení. 15. místo to jistí.
Paříž je stejná jako jiná evropská místa, stejný nepořádek v ulicích, stejný smrad. Zatím je na tom Praha pořád ještě relativně dobře - jednoduchý dopravní systém, včetně přestupů; málo odpadků přímo na ulicích, smrad ze všeho možného není na každém rohu, ale jen někde.
K tréninku hraje Jim Hendrix, geniální to hudba. Na zítřek vsadím na Seldom Scene, ti vždycky uklidní.
Tož tak. A zítra fotky. Aspoň nějaké.

Žádné komentáře:

Okomentovat