čtvrtek 14. července 2011

Francie - Paříž - Den 5.

Obloha zamračená, večer vyhlídka na posezení s ex-kovárníkem (ex ne ve smyslu bývalým, ale vzdáleným). A když už dopředu zavrhl nápad na "opilou pařbu na Morissonově hrobě", což by mne ani nenapadlo, rozhodl jsem se začít tam - na hřbitově Père Lachaise. Cesta jednoduchá, hrob k nalezení:
Jenže je maličký, obklopený zátarasy proti divokým mejdanům. Jiné hroby jsem nehledal, nenašel jsem ani Zeď komunardů, obcházet celé se mi to nechtělo, tak pohled na nejbližší zeď hřbitova zdola:
Trochu složitějším způsobem jsem se dostal do centra poučné zábavy - muzeí, koncertů, ... A už jsem dopředu věděl, co chci navštívit - Muzeum hudby.
Výstava o Brassensovi nádherná, celeé pětipatrové muzeum věnované nástrojům úžasné, včetně zvukového průvodce, kterého dostane každý návštěvník při vstupu a může si poslechnout doprovodné mluvené slovo i hudební ukázky. Úžasné.
A večer doplněno zapečenými bramborami s cibulí, špekem a sýrem. To jsou pravé francouzské brambory. A spláchnuto dvěma zvláštními pivy.

Žádné komentáře:

Okomentovat