středa 13. července 2011

Francie - Paříž - Den 4.

Mraky, resp. jeden velký mrak, byly nízko a tak i pěší procházka hrozila promoknutím. Přesto jsem to riskl. V parku naproti Pařížské Unvierzitě bylo vodní ptactvo,takže jedna hřadující fotka:
Dál jsem mokl, takže metrem jsem - doufaje, že přestane pršet - popojel na náměstí Bastily. Pršelo dál, tak jen socha na náměstí:
Zkusil jsem ještě Národní muzeum, ale pořád pršelo. Cestou na metro se vypršelo a po bulváru Saint German jsem s malými odbočkami došel na bulvár Saint Michel, odtud fotka:
Po nábřeží krásná procházka, racci, lodě a turisté nebo clochardi? Nechtěl jsem budit, tak jen rychlé foto:
A to už jsem na konci procházky Invalidovnou, takže krátké zastavení u hrobky Josepha Napoleona. Policajt nebo rošťák? Volit mezi Bourbonem nebo Napoleonem? Třeba Bahňáka, chce se zvolat po česku ...

Žádné komentáře:

Okomentovat